vill inte

Kom precis på att vid den här tiden om tre veckor, då är det looooooooooov! är inte det helt underbart! jag längtar så fruktansvärt mycket, jag orkar verkligen inte med skolan, jag vill ha lov nununu! NU!!!
Imorgon är det skola igen, i en hel vecka, usch! jag vill inte! men jaja, vad ska man göra?
- det finns inget att göra...

Aja, idag har det varit en riktig slappdag, hur skönt som helst. har legat i soffan haft pappas laptop framför mig, medan jag har tittat på massa vänner avsnitt. SKÖNT!! riktigt skönt!
vill ha en sån dag imorgon också, men nej, imorgon är det skola, plus att vi slutar fyra imorgon, det göra hela grjen värre. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! ge mig lov!

okej, jag vet att jag är jättejobbig men jag vill inte till skolan imorgon, jag vill ha lov! tjat tjat tjat! :(

Men det bli kul att träffa alla kompisar och sådär iaf :) 


tihi, man ser mig ;p



j

Kommentarer
Postat av: Tobias

åh kran ;) spännande!

2009-02-01 @ 18:49:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0