självförsvar

skrev inte igår, det beror på att jag firade en vän. Jättemysigt var det!
Vi var ju och i hässelbystrands gymnasium igår för vi skulle fixa saker till Bäst i Väst. Vi blev fotograferade, vi fick spela in en sak till webbradio, så blev vi intervjuade då vi också blev filmade. Allt var verkligen jätteroligt! Träffade sussie där också eftersom hon går där. det var jättekul att träffa henne. Sussie, om du läser: SAKNAR DIG! <3
Vi åt i deras skola också, vi gick aldrig tillbaka till skolan igen, för v hade ändå begärt ledigt, så vi struntade i det. haha! plus att vi har bas och fördjupning. Gårdagen var jätterolig iaf!

Men idag var vi i skolan, hade slöjd och självförsvar. Det var jättekul! vi slutade två, men vi skulle slutat halv tre, haha.
imorgon slutar alla halv två, det är riktigt skönt. Det är ju bas och fördjupning imorgon också, så det är helt wonderful! SEN ÄR DET LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!! woho, det kan inte bli bättre.



gjorde detdär när jag kom hem. mums!


j

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack ;) hope so!

2009-02-19 @ 19:07:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: pussycat

klart jag läser, saknar dig med :)

2009-02-19 @ 19:15:41
Postat av: Anonym

hejsan!

fin blogg du har:O:)



besök min blogg också,skiver om utvecklingen som ny barn/tonårs modell





http://wendeelaa.blogg.se

2009-02-19 @ 21:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0