måndag

Idag hade vi idrottsdag, eller halvt iaf. Efter lunchen. jag hade tennis, nästan alla tjejer hade det så det var kul!
MEN! efter halva tiden ser jag att alla går till albin, då sprang jag och miranda dit också. Då har hans knä gått ur led. Det var jättejätte läskigt. jag var nära på att gråta,(jag är jätte känslig). hans knä så helt galet ut. Iallafall så ringde läraren och fixade en ambulans. så vi satt där halva gruppen med albin. fy vad jag tyckte synd om honom, det tro jag alla tyckte när vi satt där. Ambulansen kom efter 55 minuter, det var lite dåligt, men de sa att de hade skyndat sig. men iaf vi andra skulle åka hem med bussen, men vi stannade kvar, för vi skulle inte hinna med den bussen så vi tog den efter. när Albin skulle ställa sig upp knäcktes knät tillbaka. Så vi alla stod och apploderade, haha!
Men han åkte till sjukhuset för att titta ändå. Stackars Albin! :(

Nu måste jag plugga till tråkiga historian till imorgon.

Dagens:

puss

j


Kommentarer
Postat av: victoria

scary movie

2009-02-09 @ 18:00:38
Postat av: Tobias

hatar att plugga :D:D

2009-02-09 @ 18:54:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

jag menar de, så synd :/ aja!

2009-02-09 @ 19:04:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

life goes on eller vad säger du? :D

2009-02-09 @ 19:13:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0