måndag imorgon då.

Imorgon börjar skolan igen. Snark! Men det är ingen vanlig vecka, för onsdag torsdag och fredag är det bas och fördjupnings grej. Det är toppen! riktigt soft. inga vanliga lektioner, så för mig blir det slöjd och självförsvar! Härligt! haha
Plus att halva onsdagen kommer jag inte vara i skolan, för då ska vi ju hålla på med bäst i väst. Det ska bli hur kul som helst! bli fotade och sånt där! Wohoo säger jag bara!

nej, nu ska jag fakist bädda ner mig i min säng och lyssna på musik


från i somras! tihi . jag och lillebror posade litegrann


j


Kommentarer
Postat av: Tobias

hahahaha du har lärt din kära bror :D:DD

2009-02-15 @ 23:20:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0