jag var hemma idag

Ja, idag vaknade jag upp av världens fruktansvärda huvudvärk, kände som att jag knappt kunde tänka om man säger så, plus att jag var halv täppt i näsan, och halsen sved. då ropade jag på mamma och sa att hon skulle ringa till skolan och säga att jag inte skulle komma, så det var bara för mig att somna om och bli bättre. jag somnade på stört. Efter en stund vaknade jag av att pappa skrek hejdå till mig. men jag somnade om sen.

Vaknade igen vid halv ett av att Elvis jamade. han hade varit ute på ballkongen i tre timmar. STACKARE! han blev jätte glad när jag släppte in honom. Det var pappa som hade släppt ut honom på morgen och inte släppt in honom, jag ska skälla på honom när han kommer hem. haha ;P
jag gick upp då, gick ner till vardagsrummet med mitt täcke, gjorde frukost och sen satte jag på vänner.

Jag går till skolan imorgon, för jag känner mig mycket bättre nu.


slänger in en utav mina favorit låtar just nu
17 år - veronica maggio! love it!

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ha en nice kväll nu :D

2009-02-16 @ 19:10:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: anna

tack gumman :) kramar

2009-02-16 @ 19:46:20
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0