i'm here once again!

Förlåt för en väldigt dålig uppdatering. Har inte hunnit sitta vid datorn. Så Förlåt! Men nu är jag igång igen.

Gårdagen var en helt underbar dag! big love alltså! sov ju hos Amanda från onsdags till igår, vi åkte till Amandas mammas jobb. Hon jobbar på Elisabethskolan, där man går och utbildar sig till typ make up artist och såntdär. Amandas mamma Lena är lärare där. Vi fick lyxmanikyr, vilka fina naglar jag och amanda fick alltså! Man kände sig som en prinsessa när man satt där seriöst. UNDERBART! Vi gick på stan också. Spelade in videoblogg. Amanda sminkade mig också, Det blev riktigt fint tycker jag! Amanda är GRYM! woho
Dagen var bäst! BIG BIG LOVE! <3

Bilder från dagen, från amandas kamera,









MIN SNYGGA AMANDA!

TACK AMADA FÖR IGÅR! DET VAR BÄST! ÄLSKARDIG OBESKRIVLIGT MYCKET! <3

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack så mycket :D

2009-02-27 @ 19:36:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0