honungsmelon

Har precis ätit massa honungsmelon. GOTT I MAGEN! yammie! love it

Idag var det en kort dag, den kortaste dagen i veckan iaf. Slutade halv tre. det var jätteskönt! Allt gick väldigt snabbt idag faktist. Eller svenska lektionen gick väl inte sådär jättefort, vi pratade om bellman, och läste lite dikter som han skrivit. Det var faktist ganska tråkigt. Innan svenska hade vi dans så skulle vi ha drama, men vår drama lärare var på en annan grej så då planerade vi till vårt musikcafe. Jag var inte med på dansen idag, på grund av att jag hade ont i haslen, så hade jag ont i mitt huvud också.
Så så var det.

Igår gick jag och la mig åtta, somnade halv nio, det var jäääätteskönt verkligen! ska försöka att lägga mig så snart som möjligt idag med. jag behöver sömn, så mitt halsont och huvudont går bort snart. Jag vill bli helt frisk!! tjohoo
Längtar jättemycket till helgen, för då kommer min mormor, låtsas morfar, morbror och moster hit, för vi att fira min mamma. eftersom dom inte kunde komma i lördags på hennes riktiga födelsedag, så då kommer de denhär lördagen. Det ska bli roligt!

denhär ska vi göra på vårt musikcafe :D så jävla kul! 


j

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHAAHAHAH!

2009-02-04 @ 16:55:32
Postat av: anna

ja det var precis vad det var :D

Åh gud vad jag älskar den där reklamen, den är så himmla rolig ! kramar

2009-02-04 @ 19:05:54
URL: http://annagustavssson.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack jessica :D haft en bra dag ?:D

2009-02-04 @ 19:24:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: anna

ja gud vad skönt det kommer bli :O kramar

2009-02-04 @ 19:31:18
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0