Beyoncé

Sitter och lyssnar på Beyoncé skiva, den är så sjukt grymt bra! älskar den! Jag har blivit förälskad i Halo. Den är bäst.

Ja, vad ska man skriva om dagen, den har gått fort. Började tio som vanligt, med livskunskap, då fick vi veta vad vi ska ha nästa vecka då vi har Bas och fördjupnings vecka, okej, det är barab tre dagar, men ändå. På förmiddagen ska jag ha textilslöjd, eftermiddagen ska jag ha självförsvar. så jag är jätte nöjd för vad jag fick! Det ska bli really really fun. 

ja, det är fredag imorgon, galet värre! haha. 
Det är jag glad över, haha! förra lördagen satt min moster och kommenterade en sak om vad jag alltid skriver i min blogg, att jag längtar till helger och lov helatiden. haha! För hon läser den, så det är lite kul! haha. hon läser om vad jag gör här på bloggen, det är ganska bra faktist :) haha. love u min älskade moster! ¨

Här är Halo, det funkade inte med den riktiga musikvideon, så jag fick ta en annan, haha


j

Kommentarer
Postat av: Tobias

beyonce är GRYM :D

2009-02-12 @ 23:34:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0