jag är en stor säck med potatis

och inte ett halvt riskorn! Så måste jag börja tänka nu!

Idag är det första december! helt underbart! DET SNÖADE IDAG! jag älskar! jag skrek av glädje när jag såg det när vi hade lektion. haha! Jag blev väldigt glad!
Såg julkalendern imorse med Jeppe och pappa måste säga att den är väl helt okej, får väl se sen vad jag tycker när vi kommer längre fram i december.
Sitter och pluggar till biologiprovet som jag ska göra imorgon efter skolan. Hoppas det går bra.

Senare ska jag till Victoria en stund för mamma ska klippa hennes pappa och lillesyster. Så då blir det ett litet avbrott i pluggandet.
Nej, nu måste jag fortsätta!


mys med ljus!

j


Kommentarer
Postat av: Palex

Du är den störtsa potatissäcken ever! Eller inte så att du är lat, och käkar chips och tittar på tv. Utan att du betyder så himla mycket



Älskar dig, gulle <333333

2009-12-01 @ 17:17:54
URL: http://aktaballarna.blogg.se/
Postat av: Tobias

Åh så mysigt med ljus, älskar det på vintern :D

2009-12-01 @ 22:06:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0