köpa julgran

Kom precis hem ifrån mormor. Jag sov över hos henne inatt. Och idag var vi och tittade på Jeppe när han spelade några fotbolssmatcher. Efter matcherna gick vi alla (familjen+mormor) hem till mormor och åt lunch. Då kom min moster också. Vi satt och prata om julafton vääääldigt mycket också. De planerade vem som skulle göra vad, alltså maten. Min julkänsla är på topp just nu!
Snart ska vi åka och köpa julgran. Åh så mysigt! Det är BARA 4 ynka dagar kvar nu! eller egentligen TRE!!

På tisdag ska jag, mamma, jeppe och Laila åka till kista galleria för att handla det allra sista julklapparna. Sen ska jag med Laila till IKEA. Sen kanske jag sover hos henne. Hoppas det iaf! mysigt värre!



j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0