god fortsättning

Jag har haft världens mysigaste jul kan jag berätta för er!

På julafton var de tre muskotörerna här som jag kallar dom för nu. Mormor, moster och morbror.
Åh det var så jäkla mysigt och roligt. världens bästaste personer verkligen!
Kalle anka, gott att äta, julmusik, prat och bara en massa skratt och glädje. STOR KÄRLEK! ♥
fick jättefina julklappar också. Så det tackar jag för! Nu får jag vänta ett helt år tills nästa julafton. haha!
Filip kom hit också, så det gjorde allt mysigare.

Idag har jag varit och shoppat med moster och mormor på stinsen. Sjukt kul var det. Köpte min nyårsklänning och en mysig kofta. glad glad glad!


lillebror storasyster

j


Kommentarer
Postat av: sussie

fiin bild på mina sötisar <3 jag hoppas vi kan ses i veckan :)

2009-12-27 @ 19:02:43
URL: http://hellosus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0