Dan före dan före dopparedan!

Gårdagen var riktigt mysig. Var med Filip hela dagen. Sen sov jag över hos Victoria, tillsammans med Miranda, Therese, Amanda och Palex. Sjukt kul var det! Åt en massa strunt, pratade tittade på Harry potter, sen somnade jag till en lång stund och när jag vaknade var klockan fyra då satt Palex och Aamnda och tittade på Baksmällan. De skrattade galet mycket! hahaha

Idag har jag varit i Kista tillsammans med mami och Jeppie. Handlat de sista julklapparna. Eller jag har en enda kvar faktiskt. Laila kom hem till oss också. Det var mys! Pratade för det mesta om julafton. Jag längtar så himla mycket!

Ikväll ska jag nog träffa the girls. SKOJ!


Jag&Laila&Jeppe förra julafton.

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0