underbara älskade storasyster

Vid halv tre fick jag sms av Sussie. Några minuter hade det precis börjat regna. Jag blev jätteledsen över det eftersom ajg hade värsta planerna inför dagen tillsammans med Sussie. Men vi kunde inte göra det, det blev inte ens säkert att vi skulle träffas idag. Men vi bestämde att hon skulle komma hem till mig, då bestämde jag att jag skulle försöka hinna baka något innan, en kladdkaka. Var tvungen att springa in på Ica för att köpa vetemjöl. Jag hann bara smälta smöret innan hon plingade på dörren. Hon hjälpte mig med bakningen, utan hennes hjälp hade detr nog inte gått så bra, för allt gick verkligen helt galet, hahaha! Men det var nog bara så som hon sa att jag blev nervös i hennes närhet.  Men jaja, den blev god iaf!
Vi åt den, sen gick vi upp till mitt rum och pratade massor, visade henne min bloggs baksida om man kan säga så, jaja!
Vi pratade vi skrattade vi pratade vi skrattade det var ungefär så hela dagen blev. från att jag var deprimerad till att bli hur glad som helst! herregud vilka saker vi började prata om! Sussie får mig att skratta något så otroligt!!
Plus att hon skulle typ bli hämtad halv fem, men sen så blev det inte så. Och helt plötsligt blev klockan halv åtta, jag fattar inte var tiden tog vägen. Vi skrattade bara bort den! Eftersom : 
- TIDEN GÅR FORT NÄR MAN HAR KUL!
Följde med henne till bussen, fortsatte att prata och sen blev det lite pinsamt också när två killar kom från ingenstans när vi pratade. hahahahahahhaha!

För att sammanfatta allt, så har jag haft en helt underbar dag tillsammans med min underbara älskade storasyster!!

ÄLSKAR DIG MER ÄN VAD ORD KAN BESKRIVA!
tack för att du finns ♥ du har ett hjärta av guld! DU ÄR BÄST!
vi ses på torsdag eller fredag, eller både och kanske? hihi


j

Kommentarer
Postat av: Tobias

Okey inget här heller ;)

2009-08-11 @ 22:08:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ja det är synd att vi bor så långt ifrån varandra :P

2009-08-11 @ 23:31:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0