TURKIETBILDER DEL3



beachen vid kvällstid

VACKERT!








jag vill stå där nu!!!

beautiful!

Vi tog en båttur också.


jag bara älskar det!




seriöst, titta på vattnet!!


maten på båten

de stannade flera gånger så man kunde hoppa i och bada.

fick en flört på en annan båt

sen blev det dans

de fick upp mormor. ( Hon med keps)

två killar som ville köra titanic, de frågade mig eftersom det ska vara en kille och en tjej, men jag vågade inte ställa mig längst ut där. killarna var hur roliga som helst

men då band de fast mig istället! hahaha

båten vi åkte med. love!

näst sista dagen


på vår favoritrestaurang fick jag och mormor ett specialbröd bara för oss med ett hjärta. sååå fint!

saknar maten

drack varje dag, flera gånger. köpt hem också.

BARA JAG TITTAR PÅ BILDERNA SÅ BRISTER JAG UT I GRÅT FÖR JAG SAKNAR ALLT NÅGOT SÅ OTOLIGT!



j

Kommentarer
Postat av: Tobias

Åh gud så härligt :D ta mig tillbaka, vi åker imorgon!!

2009-08-20 @ 18:40:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0