tröttis

Idag har jag varit övertrött. Skrattat åt allt typ, haha! men det är bara så kul det!
Skoldagen idag var bra, knäppt att börja ha riktiga lektioner bara. När vi satt och fick den första läxan idag på geografin så sa jag efter: Åh, nu märks det att helvetet börjat!!
Men jaja, jag överlever! jag är glad ändå och trött!
Åkte till Vällngby med Palex, Beckis, Victoria, Maja och Miranda idag efter skolan. Där vi först gick på jakt efter en kalender till palex, sen gick vi till Mcdonalds, där vi tog en glass. Vi satt där i en timme tror jag om inte längre. Men Miranda stack hem mycket tidigare. Tillslut åkte vi andra hem också. När jag kom hem gick jag in på ica med jeppe för att köpa kontant kort till min mobil eftersom mina pengar var slut. när vi kom hem sen så sjöng jag och jeppe och skrattade ihjäl oss, det var så jäkla kul alltså! hahahahahhahahaha

bilden visar allt! love you broooooe!



Nu ska jag äta soppa.

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

Tja snygging :D

2009-08-24 @ 19:35:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0