sovmorgon, me like!

Gokväll!

Nu sitter jag och skriver på vår nya dator. Den är enorm haha! Alltså skärmen!

Var ute en stund med Victoria, Palex och Beckis ikväll. Då vi också träffade på Albin, han satt på sin moppe.
Imorgon har vi sovmorgon till tjugo i tio. jag är överlycklig!

När jag kom hem för typ en timme sen så satt jag nere i vardagsrummet med mamma och pappa och pratade. Det var mysigt! bara det att jag blev ledsen över en sak. Men jaja, hoppas jag kommer över det och tänker positivt på det snart.... Kan bli riktigt svårt faktist.



Snart är hösten här...


j

Kommentarer
Postat av: Tobias

Allt bra? :D

2009-08-24 @ 23:09:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: sussie

åååh va jag längtar till hösten :) så fina kläder! haha

2009-08-30 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0