simma lugnt

Idag var vi och simmade ju. Det gick bra tycker jag! vi fick simma ryggsim också, det är jag verkligen inte van vid att göra, men det gick bra ändå tack och lov. När vi hade simmat klart, alla i klassen, då begav vi oss till en annan basäng, där vi alla betedde oss som 10 åringar! Alla sprang runt och typ brottade ner varandra.
Efter vi badat så satte vi tjejer oss i ångbastun, där jag fick en liten vänner sven framför mig, tror att victoria vet vilken! haha Det tog jättelång tid för oss tjejer att byta om. närr vi väl blev klara tog jag och palex tuben. Vi orkade verkligen inte gå. vi gick och blundade, sen kom palex på den briljanta iden att vi skulle gå hem till hene och hämta hennes cykel så kunde hon skjutsa mig! underbart! men det tog ju ett tag att gå dit, men vi hade kul ändå, vi skrattade heeeeeeeeela vägen, vi var så övertrötta. när vi kom hem till henne satte vi oss på golvet och åt lite choklad, det behövde vi verkligen! när vi sen skulle ta cykel så blev allt helt galet. tror att vi inte skrattat så mycket! hahahahahahahahahaha! Palex cyklade slalom.
När hon skjutsat hem mig tog jag mellis och nu sitter jag här!

j

Kommentarer
Postat av: Victoria

GAH, FAN VA KUL! Vänner grejen alltså <3

2009-08-31 @ 16:56:21
URL: http://viml.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. Okey :D Blir nog oxå att umgås med någon kompis :D

2009-08-31 @ 16:56:43
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Emily

Jessica, vilken vänner scen? Nu vill jag veta ;) <3

2009-08-31 @ 19:24:54
URL: http://emiilys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0