musikal

HEJ! JAG ÄR SÅ HIMLA NERVÖS INFÖR IMORGON, EFTERSOM DÅ FÅR VI VETA VILKEN MUSIKAL VI SKA FÅ GÖRA!!!!!!
PAAAANIIIIIK!

jag kommer verkligen inte kunna somna ikväll, eller inatt! jag kommer tänka på alla musikaler som finns. ååh! Plus att vi får veta sent på dagen imorgon då ska man liksom gå och oroa sig för det hela dagen! INTE ALLS KUL!
Vi börjar tjugo i tio, då har vi svenska sen engelska, Lunch sen ska vi faktist höra på en föreläsning i prisma klockan ett, sen ska vi stanna kvar i prisma för att där efter få veta! jag kommer svimma av nervositet! gaaaaaaaah!

j

Kommentarer
Postat av: Erica

Sluta nu Jessica nu får ju jag oxå panik!! haha Tänkte inte på de så mkt förut men nu så.. AHHHHHH!!!!!!

2009-08-26 @ 21:32:09
URL: http://musice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0