matte direkt

Vaknar för ungefär en halvtimme sen. Så himla skönt att få sova ut bara!
Igårkväll tittade jag på Kenny starfighter, filmen! Jag tyckte den var asrolig och bra faktist. Alla säger ju att den är jättetöntig och sådär, men visst det är den men den var ändå bra f'n. haha! Tittade på den med Jeppsson.

Idag ska jag göra en matteläxa som är till imorgon. JUSTE! Imorgon ska vi åka till simhallen i Vällingby och simma. trååååååååk! Ne men, ska iaf göra en matteläxa idag, sen blir det nog massa vänner och kladdkaka!


Vics och mina fötter


j



Kommentarer
Postat av: Valetta/Mandy

hej gumman. vill du titta på film med mig idag? loveu

Postat av: Tobias

Yes det är hon :) men det är du med!

2009-08-30 @ 12:58:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Victoria = Ehm, står konstigt typ. haha!!

2009-08-30 @ 13:14:31
URL: http://viml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0