längsta dagen jag sov på sommarlovet

Idag sov jag till halv ett, det allra längsta jag sovit på hela sommarlovet. Jag har inte velat sova bort hela dagen det här lovet. men idag var det typ gränsfall! haha
Men det gjorde inte så mycket eftersom jag inte skulle göra något speciellt idag, förutom vänta på att victoria ska ringa efter hon jobbat. Imorse vaknade jag av att mamma och pappa pratade, klockan var typ sex. Hörde att mamma sa:
- Ja, men om man har svininfluensan så hostar man också.
jag blev jätterädd! när jag fortsatte att lyssna på förstod jag senare att pappa hade gått och blivit sjuk under natten. Han har fått en rejäl förkylning. STACKARE!
Pappa skulle sprungit midnattsloppet imorgon, men nej så blir det nog inte nu.
poor little dad!



jag och pappa på nyår! lika? haha


j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0