jag har dåligt lokalsinne!

Godmorgon!

Om en timme ska jag till tuben, för att åka till islandstorget för att sen ta buss 113 för att åka till huvudstaleden. Där jag blir mött av Palex mamma. Sen ska vi åka och hämta Miranda mamma. Sen ska jag sitta i en bil i två timmar för att titta på deras teateruppspel! Ska verkligen bli jättekul att se!
Jag är så rädd att jag ska gå helt fel, men jag har fått en jättebra beskriving på allt ifrån Palex mamma. Jaja, hoppas allt går bra! Föreställningen börjar fem, vet inte hur lång den är men jag kommer iaf hem ikväll.


tja fan!


j

Kommentarer
Postat av: sussie

hoppas du hittade fram älsklingen :D vi hörs av imorgon, är helt ledig då :) <3<3

2009-08-12 @ 18:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0