jag är helt slö!

Goderafton! haha

Kom hem från stan för en timme sen typ. Var i stan med Victoria, Palex, Beckis Miranda och Maja. Sen var Palex och Mirandas kollokompis Lisa med en stund också. Det var trevligt!
Vi gick runt i massa affärer. Fikade gjore vi också. Tiden gick så himla fort verkligen! Vi slutade kvart över ett idag ju vilket var hur skönt som helst! Vi hade bara tre lektioner.

När jag kom hem pratade jag en stund med mamma, hon hade köpt en mascara till sig, men den tog jag. Eller faktist så tog jag den inte så, utan hon sa att jag kunde ta den! Tack mams!
Sen hoppade jag in i duschen. Efter det tränade jag på engelskaglosor på datorn. Och nu måste jag äta för min mage skriker efter mat!

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det är toppen med mig :D förutom en grym träningvärk ;) men det är bara skönt!

2009-08-26 @ 00:08:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0