drygaste dagen på hela veckan

Min hjärna är helt borta! Kom hem för en timme sen. skulle slutat fyra med vi fick sluta tio minuter innan. Det gjorde väldigt mycket. Kände verkligen sista timmen hur jag bara ville hem! Vi hade 6 lektioner plus klassråd. Den här dagen var riktigt jobbig helt allvarligt! så himla dryg lektionerna gick i snigelfart!
När jag kom hem tog jag yogurt med müsli. Jag var så sjukt hungrig! efter bara några minuter efter jag ätit upp det tog jag mat. Nu har jag tränat på engelskan också. Hade tänkt att jag skulle skriva lite idag till svenskan, men jag gör det i helgen för nu är jag helt slut i huvudet! pust!


tog ett björnbär som blivit moget.

grymt gott var det!


j

Kommentarer
Postat av: Tobias

Njea det var härligt i morse men inte nu :( haha!

2009-08-26 @ 18:41:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Det var skitgott :D kom över så får du smaka ;)

2009-08-26 @ 19:29:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0