danskar är ju inte normala

Kvällen började med att jag stack hem till beckis. Fixade lite saker där. Sen stack vi ut, köpte lite godis, gick till vår gamla skola ( Loviselundsskolan ) där det är olika fotbollslag ifrån danmark och finland typ, eftersom det är en ganska stor cup här i hässelby. När vi gick där var det ett danskt lag eller några iaf, typ 10 st som började ropa efter oss at vi skulle komma, de frågade ifall de fick godis. De fick de också. Sen gick vi därifrån, då mötte vi Victoria. Då gick vi tillbaka till skolan för att träffa de igen. Då hela äventyret började. De var helt galna det sprang efter oss och allting. De var hur desperata som helst. Men hela grejen var jätterolig, ACTION! haha! Vi blev jagade i typ en och en halv timme. såå sjukt alltså! men men. Så vi fick känna oss som typ 11 åringar igen. Jaja, allt var iaf hur kul som helst, fast helt galet. HAHA!
En sak till jag förstår verkligen inte på mig danska, även fast jag varit där två gånger så borde ajg ju ha pyttelite erfarenhet, men nepp.

Nu är jag helt slut i mina ben, så jag ska väl slå på vänner antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0