cafe 60

Dagen har varit såå himla mysig tillsammans med min underbara Alessandra! Vi fikade på CAFE 60 på rådmansgatan. Där vi satt i två timmar och bara pratade om allt som hänt och kommer hända! där vi också tog några bilder.
Efter det ville hon åka och hitta sin skola. Då gjorde vi det!
Aless, du kommer verkligen att klara dig på torsdag och alla kommer bli så avunsjuka på dig för du är så underbar och alla kommer vilja vara med dig hela tiden.

några bilder från idag


min fina Alessandra

jag är glad för att jag är med aless

världens sötaste

älskar oss



peace

hihi

happiness


j

Kommentarer
Postat av: Tobias

mysigt med fika :D

2009-08-18 @ 19:44:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: alessandra

taack för en jättemysig dag :) always with you jessica! <3<3

2009-08-18 @ 20:06:56
Postat av: Tobias

SJÄLVKLART :) bloggfika nästa!

2009-08-18 @ 20:22:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0