topp

Storhandlade med mamsen och moster idag, jeppe var också med. Det var en trevlig runda på coop. Laila åt här också, vi satt och pratade om min bloggning faktist, hon är nog den som läser min blogg mest! hon gav mig ett väldigt bra tips. hon vill jag jag fan ska börja köra på så jag kommer nånvart! så jag ska fundera nu hur jag ska lägga upp allt, så min blogg blir lite mer händelsefull om man säger så, och inte att jag ska sitta och berätta om att jag började halv tio istället för tio. hahaha!
Mamma skjutsade hem henne, då följde jag med, fick en påse kläder av henne. har tittat på alla kläder, jättefina! TAAAAACK SÅ MYCKET! Hon ska ha fest imorgon, så hon har mycket att göra nu. Hoppas du får det sjukt trevligt imorgon.

Älskar dig världens bästaste moster!

Nu blir det vänner i största hugg!

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0