sjuk på självaste valborg

Skrev aldrig något igår, för att igår hade jag feber och en sprängande huvudvärk, det kändes förjävligt rent ut sagt.
Jag sov hela dagen igår, så det var skönt.
Idag vaknade jag vid halv elva och var helt utvilad. Så jag gick upp och gjorde frukost och satte på vänner. låg och tittade på det hela dagen. Vid halv tre tror jag kom Mamma hem, jeppe hade kommit hem lite tidigare. mamma gick och köpte glass på ica, sen tittade jag, mamma och jeppe på vänner.

Kommer inte kunna göra något ikväll med tjejerna som det var planerat, vet inte om de kommer att göra något men jag kan iaf inte vara med, pågrund av att jag fotfarande är sjuk, jättetråkigt verkligen, men men..
det blir filmkväll med familjen istället. så det ska nog bli mys hoppas jag.


bild tagen av sussie. så fin!

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack , kul att höra :D

2009-04-30 @ 21:29:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: sussie

:) <3

2009-05-01 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0