påsken blev lyckad

Ja, påsken blev riktigt lyckad. jag hade sjukt kul igår! Åt en massa god mat, skrattade nonstop jag bara mådde skit bra helt enkelt med helt underbara människor! massa kärlek till de! först åt vi lunch/middag typ, sen körde vi kubb, tjejerna mot killarna, killarna vann tyvärr hehe. Sen satte vi oss i det inglasade rummet och åt godis och pratade om allt inget. sen blev klockan ett, då var det några som var trötta, så vi började plocka ihop alla glas och sådär, när vi alla stod i köket för att stoppa in alla glas och tallrikar i diskmaskinen satte jag på musik på min mobil, tillslut slutade det med att vi alla stod och dansade, det var skit kul verkligen!! hahahahaha klockan ett på natten står vi alla och dansar i köket, mm friskt! haha! men det var så jävla kul! love love love!! vid halv två gick vi alla och la oss, jag, jepep och karim låg i friggeboden, mys! det gör vi alltid när vi är hos mormor, innan vi går och lägger oss brukar vi alltid titta på ensam hemma, vi tittade kanske i en halv timme, sen stängde jag av. vaknade vid tolv av att jag hörde alla därute, så satt de på verandan och pratade och skrattade, då gick jag ut jag med. så härligt med solen!
Helgen kunde inte blivit bättre!

när jag vi kom hem tig jag en lång dusch, sen har jag bara gått runt i huset suttit utomhus litegrann också, snart ska jag till Therese. ska sova där. det ska bli kul! imorgon är det sista dagen på lovet :'( snyft! men som tur är har jag prao en vecka till så det är skönt det! visst jag har massor att göra sen när jag kommer hem, men hellre prao än skolan faktist.


<3


j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0