lördagskväll, trött som bara den

Idag var det fotbollscup. Jeppe spelade alltså! Det var riktigt mysigt att titta, solen var framme hela hela dagen, såååååå himla underbart! De vann hela cupen. WOHOO!
Sussie var där och tittade på några matcher, det var really funny! sen kom Victoria och hennes mamma en snabbis och tittade. kul kul!

Sussie, ere så? hahahahahaha! så himla kul VERKLIGEN! haha okej det är bara hon som fattar detdär :D


pepptalk innan matcherna

prisutdelningen. (jag vet, jätte dålig bildkvalite', men jag tog bild med min mobil)

den galna jeppe! stolt syster är man efter alla mål man fick se som han gjorde


nu blir det godis och vänner. 


j

Kommentarer
Postat av: Tobias

jag vet, jag älskar chinos :D

2009-04-04 @ 23:02:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: sussie

jag är stolt stolt stolt över jeppe :D det var riktigt kul att stå där och se någon som vet vad han gör ;) hälsa och gratta från mig en gång till :D pusspuss

2009-04-04 @ 23:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0