glad påsk på er! och grattis moster!

Idag är det påskafton! GLAD PÅSK!
Pappa slutar vid tre, sen kommer han hem vid halv fyra, så vi ska försöka att bege oss hemifrån vid fyra. Då vi ska åka till mormor och min låtsas morfar. Min morbror karim och moster laila ska också dit. Plus att Laila fyller år idag, grattis underbara moster! Det ska bli riktigt kul ikväll verkligen! Massa god mat, godis i massor, skratt och kärlek och lycka! Allt detta med min underbara släkt. <3 Allt känns ju så mycket bättre med vädret också, det kan inte bli bättre! en sak till jag kommer få en  ny mascara idag i mitt påskägg! woho
sådär, så blir min påskafton, vi ska sova över där också.

nu ska jag sätta mig och måla mina naglar, sen ska jag nog gå ut och fotografera lite grann ta lite vår bilder.

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0