freeeedag!

Vädret utanför, åååååh! jag bara älskar det! Så underbart så det bara finns inte. it's veryyyy hot!

Efter skolan gick jag hem till victoria en snabbis, för att jag skulle lämna hennes väska som jag lånat ganska länge nu, det blev en jättekort visit, men det är alltid något! Sen gick jag hem. Så nu är jag hemma och väntar på att mamma och min moster ska komma hem, för sen ska jag följa med de till coop och stor handla, hihi! det är alltid kul! När jag, moster och mamma är ute, då gör vi världen het osäker, hahaha! det är helt sjukt kul! jag gör alltid bort mig, haha! galet värre kan man säga.

Sen ikväll ska jag nog bara vara hemma tror jag, bara ta det lugnan, senare ska jag titta på vänner!!!!!! det var längesen jag gjorde det så därför blir det vänner ikväll med popcorn. yes box!

VETNIIIII!?!???? :D:D:D:D
det sägs ju att den första fjärilen man ser om den är mörk eller ljus, om man ser en mörk fjäril så blir det en mörk sommar och om man ser en ljus så blir det en varm och solig sommar, och när jag gick hemifrån victoria idag, då såg jag en citronfjäril!!! :D;D jag blev så himla glad! SÅ HÖRNI, DET BLIR EN VARM OCH SOLIG SOMMAR I ÅR! iaf för mig, hihi





j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0