fredag imorgon

Vet att jag inte skrev nåt igår, men det beror på att jag var ute med Victoria igårkväll, sen träffade jag Matte, Kristoffer och Albin, när jag kom in gick jag faktist och la mig för jag var riktigt trött och frös som bara den.
Kul på praoen både igår och idag. Idag fick jag fixa med man kläder, massa skjortor och kavajer och byxor på det också, haha! Gårdagen sorterade jag galgar, MASSA galgar ska jag säga er. hahaha! det var galet värre.

Gick ut med Victoria idag också, i det super härliga vårvädret! det är helt underbart!! just love it! Så glad just nu verkligen, när våren har kommit och allt. puss på det!

Jag och victoria gick till mig för hon skulle ladda sin mobil i några minuter, sen när hon skulle hem fljde jag med henne, jeppe med för han hade varit med victorias lillesyster cecilia. När vi kom hem åt vi middag med mamma. Sen skulle hon in till ica. Då satte jag på radion på högsta volym, jag och jeppe dansade runt som galningar, det var sjukt kul! haha, galet, eller vad? min lillebror är cool!


sunshine

titta!!!! BLOMMOR!!!! VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

vår vår vår, och ännu mer vååår!

min cooling till bror

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0