förkyld och lov

Ja, i måndags var jag ju i vällingby med viccs. det var super mysigt! på kvällen tittade jag och nästan alla tjejer på mirandas serie hemma hos therese, efter det åkte vi till sara j, vi sov där. Det var hur kul som helst. Alla förutom jag och maja somnade typ halv sex, jag och maja låg och pratade en massor. trevligt! det var en riktigt kul dag/kväll/natt.
gårdagen var också trevlig, vi var först i vällingbyhallen för det var öppet hus. sen åkte vi till hässelby och så gick vi till en fotbollsplan i det finfina vårvädret! me like a lot! vi alla gick hem vid sex typ. jag åt då, sen hoppade jag in i duschen. När jag skulle klä på mig kläder hörde jag att laila kom, min moster. mamma skulle gå och klippa sig, så det var bara jag och jeppe hemma för pappa var på jobbet, sen kom han hem en snabbis sen stack han igen, för han skulle ut och springa. Jag och laila satt och pratade en massor, det var jättekul och mysigt tycker jag.
sen vid nio kom mamma hem igen, vid halv tio åkte laila hem. Sen gick jag upp till mitt rum och tittade på vänner.

idag vaknade jag vid halv två typ, sen då har jag inte gjort någonting. jag har bara vilat eftersom jag är förkyld, det suger! men jaja, vad ska man göra?

vet inte vad jag ska göra imorgon och fredag, men på lördag påskafton ska vi till min mormor, alla ska dit, eller min famlij och min morbror och moster, det ska bli så himla kul och skönt! vi ska sova där. Längtar jättejättejättemycket! love love love


bild från danmark för typ tre år sen, saknar så sjukt mycket! jag vill dit i sommar...

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0