dåååååååålig uppdatering, i know

FÖRLÅT! men det har varit ganska mycket nu i dagarna.

Men idag var det bäst i väst the final i Kfem! Det var Alessandra som vann som går i min skola, amanda kom tvåa. :D jag tycker det är så j'vla bra av dom båda att hässelbygårds representörer kommer allra först. GRYMT!!!!!
Jag är riktigt glad över det! Så så glad!! VERKLIGEN! GRATTIS! <3

Laila Bagge, var där och tittade på bäst i väst, sen kom Janet och Kim från Made in sweden. båda är riktigt grymma! De sjöng två låtar var, sen gick jag och Jeppe för att köpa deras singlar och sne få deras autografer, sen så tog jeppe kort på mig och janet och kim. woho!

Imorgon är det sista dagen på praoen, det är jättesorligt tycker jag faktist, jag trivs så himla bra där, de två veckorna där har gått så himla fort. jag vill absolut inte tillbaka till skolan på måndag. jag vill till Best of brands! Det är verkligen jättetråkigt. usch! Alla är supersnälla, vill inte lämna de, visst jag kan ju hälsa på, men ändå, det är inte samma sak. men men..

Lite bilder från idag


senay sjunger i början i vantan på att Laila bagge skulle komma.

Amanda sjunger hallelujah som en änglakör! <3

Alessandra sjunger If I were a boy grymt bra!

Limelights i ''mellanakten'' de är så sjukt grymma

Laila och hennes jättesöta son

När Alessandra vann! WOHOOOOO!! :D

Laila står på scenen och pratar om Janet och Kim

KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM!!!!! <3

JANET!!

janet and me. SMILE!

Kim and me. PEACE!


j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0