Turkiet imorgon!

Ja, ni såg rätt på rubriken. Imorgon åker jag från hösten här i sverige, till varma turket! :D ååh! så j*vla härligt alltså!
Vid den här tiden imorgon sitter jag på planet. Planet går kvart i fyra på eftermiddagen. ´Så det är grymt! ;) Jag längtar så obeskrivligt mycket verkligen. Jag har säkert sagt till mamma och pappa flera gånger idag att jag ska till turkiet imorgon. haha, jag är så knäpp! haha! Så imorgon vid fyra är jag i luften! Såååå NICE!!!

Idag iaf är det feeeedag, grymt skönt! Vanlig dag. Efter sista lektionen sa jag hejdå till alla. Kändes bra att säga att vi skulle ses näst nästa måndag igen. Men jag kommer ju såklart sakna klassen, vissa iaf! :D Efter skolan gick jag, Miranda, Palex och Therese hem till mig för jag skulle hämta bussremsa och pengar för vi skulle åka till vällingby.
I Vällingby åt vi alla förutom Miranda en Mcflurry. Gotti! Miranda och Palex skulle titta efter jackor, men både Miranda och Palex hittade någon. Karim ringde mig när jag var i vällingby också, han ville säga trevlig resa och sådär men också en annan sak, 
- Jo, att han hade fixat prao till mig på Best of brands i K:fem i vällingby! Jag blev överlycklig verkligen! Karim jobbar på Best of brands i Sickla, så han ringde till dom i Best of brands i vällingby och frågade om jag kunde få prao där, det fick jag! överlycklig! :D tjohoooooo! <3
Senare vi alla hem. När jag och therese gick över skolgården träffade vi Albin som spelade basket med några andra killar. Han kom fram och pratade med oss en stund. Efter det gick vi hem.

Nu måste jag börja packa.

j

Kommentarer
Postat av: sara

e sååå avensjuk på dig gumman! hoppas du får de bra, lova att sola o bada för mig oxå=D<33

2008-09-12 @ 21:47:47
Postat av: Jessica svarar

självklart ska jag göra det sara! :D<3

2008-09-12 @ 22:07:46
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0