Torsdag

Idag var det en helt vanlig dag i skolan. Igår vid elva när jag precis hade gått och lagt mig fick jag ett sms av karim min morbror. Han skrev att han hade skickat låten. Blev jätte glad verkligen! Så imorse direkt när jag vaknade satte jag på datorn och lyssnade på låten, satt och lyssnade på låten i 45 minuter, om och om igen. hehe! La in den på ipoden också. Så nu ska den bara fixas till mobilen, vet inte när. måste ha sladden som jag ska få av min moster, hoppas att det blir imorgon iaf. GRYMYT! :D har ingen aning om hur jag ska sätta in låten på bloggen, men jag får fundera lite på det. :)

Idag på vår första lektion hade vi först livskunskap. Vi satt först och pratade om föräldrarmötet som dom hade i tisdags. Vi ska till myset någon torsdag framöver, vi ska sova över där. Det är en liten stuga i lövsta, jätte mysigt verkligen! Så det ska bli kul kul!
Sen när vi hade pratat om det, fick vi sätta oss i grupper och lösa en svår uppgift. Jag satt och kliade filip på ryggen hela tiden. haha ;p Men jag hjälpte ju till såklart med uppgiften samtidigt.

ja, hörni! nu är det endast EN dag kvar till Turkiet! Längtar ihjäl mig nu! Vill åka nuu!

j

Kommentarer
Postat av: amanda

du måste lägga t den ! e så hilma stolt över dig , för du sjunger som en ängel !

älskardig dig mest min bästavän <3

2008-09-12 @ 16:50:58
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: sussie

låten var unik precis som du.



ha den bästa tiden och njut av varje dag i turkiet nu!, ses när du kommer hem söt <3 bamsekram

2008-09-12 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0