Tisdag

Har precis tränat på engelska glosorna. så nu kan jag alla glosor. Men jag hoppas ändå att vi inte får skriftligt, man vet aldrig. Idag tränade vi på musikalerna, kuuuuuuuuuuuul! Palex var inte med på lektionen för hon var hos tandläkaren, men det gick bra iaf. Vi tränade mycket på låtarna som vi ska ha med, ska ju sjunga solo på en låt. Den låten är ganska svår, men det ska nog gå bra.

Idag hade vi teater också, alltså teater utanför skolan. Det är jag, linn och miranda som går där. Det var kul idag, jag och linn gjorde en jätte rolig scen. haha! hon skulle spela en kille som hatade livet och jag en liten tjej som var fattig och sådär. jaja, men det var jätte kul iaf. haha!

Idag köpte papi ett nytt minneskort till mig, så jag får plats med mycket mer. Så det är väldigt soft! ;)

turkiet om 3 dagar :D

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

åh bara 3 dagar kvar :D

2008-09-09 @ 22:44:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0