onsdag

Det blev inget inlägg igår, bara för att jag kom hem lite sent från teatern och sen skulle jag plugga, duscha och titta på idol. Sen var jag så himla trött. Vilket jag är nu också. Idag hade vi två lektioner före lunch, på svenskan fick jag berätta om min vecka i Turkiet. Det var kul och då fick jag ju lektionen att gå också ;)
Efter det hade vi spanska. Sen lunch. Efter lunchen hade vi skol joggen, men alla vi tjejer gick istället, dessutom råkade vi komma in på en fel spår, haha. Så vi fick springa lite extra för vår danslärare. haha!

ni ska få se bilderna från Turkiet snart, har inte tid egentligen, måste plugga till alla prov och läxförhör vi ska ha på fredag. blää! Vi slutade tidigare idag, så då fick jag två timmar till att plugga på, det är ju ett plus ;)


bjuder på en bild på mig iaf, från turkiet ;) ser ni ränderna från min bikini? hihi

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: thanks :D



söt bild!

2008-09-24 @ 19:39:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: sussiepussie

fyfan jessica vilken fin bild :) man vill äta upp dig ju! pussis <3

2008-09-25 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0