måndag

Idag hade vi orientering i skolan, det var väl sådär halvkul. haha! jag sprang med Linn s, och Sara l. Vi letade efter en kontroll o typ tjugo minuter, men vi hittade inte den, då sprang vi vidare, när vi sprang tillbaka för att leta igen efter tredje kontrollen får vi veta efter 5 minuter att det är någon som har rivit ner den, SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR!
ååh, vi skulle ha sparat hela 25 minuter om vi fick veta det lite tidigare, GAAAH! aja

jag hoppas att den här veckan går fort, det tror jag faktist, veckorna går ju så himla fort nu för tiden! det är faktist soft, bara det att helgerna går trippelt så snabbt, men så är det.

vecka 44 är det höstlov, jag längtar jätte mycket! inte för att jag ska göra något speciellt, men iaf.
Sen är det jullov efter det, det längtar jag ännu mer till.

jag är sjuk i huvudet!! för vet ni?, jag längtar redan till julafton! hjälp jag skäms lite grann för det. jag och jeppe pratar jätte mycket om jul nu, vi är knäppa! haha :D

j


Kommentarer
Postat av: Tobias

hatar orientering ;O

2008-09-29 @ 19:33:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: victoria

haha, ursöta welinare <3

2008-09-30 @ 16:44:28
URL: http://viml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0