i väntan på att få låten!

Ja, nu sitter jag här och tittar min mejl varannan minut. För nu håller min morbror och hans kompis på med låten jag spelade in. Fick sms av min underbara morbror karim att dom höll på med den och att jag skulle få den sent ikväll eller imorgon. Hoppas att dom bli klara med den ikväll för jag vill så gärna lyssna på den! hihi :)

Idag var den en lång dag i skolan, men jag tycker att den inte var så tråkig för det. Det var en bra dag tycker jag. På hemkunskapen till exempel då hade vi inte det, för att vår fröken var på möte, men hon skulle komma senare. Då fick vi ha en vikarie, men sen efter några minuter fick vi gå ner till danssalen och träna lite grann på våra musikaler. Det var bara dom i Mamma mia som tränade, eller dom sjöng deras låtar och så visade dom hur dom skulle göra på låtarna. Det var sjukt bra och kul! ;) grymt!

Så var det ju det här med jordens undergång. Big bang som dom i frankrike skulle testa eller nåt sånt. jag vet inte. Men i vår klass gjorde vi en protestlista. haha! Vi är lite knäppa dåra i min klass. Men det hände ju inget som tur var! tjohooo!

bara 2 dagar kvar nu till turkiet! :D

Nu ska jag fortsätta titta min mejl och se om jag får låten, hihi

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0