HEEEEEEELG!

Fy fan va skönt med helg nu alltså! överlycklig! :D
Idag hade vi ju alla förhör och biologi prov, på provet gick det väl halv bra kan jag säga, jag blev så sur att jag faktist bröt av min penna. hahaha ;p lite sur kanske.
När jag kom ut så skrek jag jätte högt så carmela sa till mig, haha. ups!

aja, nu är det helg och det känns så sjukt bra!

Min älskade moster laila och morbror karim var här för en stund sen för att karim skulle hämta lite saker till sin nya lägenhet. Det var gryyyyyyyyyyyyymt kul att träffa dom! :D sjukt bra!
JAG ÄLSKAR DOM TVÅ SÅ OBESKRIVLIGT MYCKET! Puss på dom!

Imorgon ska jag först till vällingby med Beckis och Palex, där vi ska köpa present till Amanda som ska ha tjejmiddag imorgon kväll, det ska bli grymt kul! tjohooo!

Dagens outfit:



j

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: såklart jag gör, bäst pose :D

2008-09-27 @ 00:33:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0