freeeeeeeeedag

Tjenaaaaaaaaaaaaaaa, det är så skönt att det är helg nu. Gott i magen! haha

Det var en vanlig fredag idag i skolan tycekr jag, eller på historian hade vi typ ett prov, det var lite sådär halv svårt, det var iaf jobbigt. Jag käde att jag kunde faktist ha pluggat mer, men men, det är lätt att vara efterklok!

Jag ska få en ny mobil imorgon av min moster, eller ny och ny, on har haft den tidigare. Så det är jag superglad över!
Världens bästa moster :D wiiiiiiie! Imorgon ska min mamma, moster och min mormor åka med den nya viking line båten som heter Galaxy, jag är så avunsjuk på dom, dom år allting gratis, maten, hytten själva resan. Dom åker imorgon kväll och kommer hem söndag eftermiddag. Jag vill också! Men jag ska vara hemma och umgåsa med min Paps och Lillebror Jeppe :), så det bir nog mysigt och kul. Inte för jag tror att vi komer göra något speciellt, men ändå!

Juste min data är lite paj just nu, så pappa ska till telia imorgoni vällingby oh prata med dom, så jag hoppas att det löser sig, det måte det göra. Just nu sitter jag alltså vid pappas data, det är rätt soft det också med en laptop, hihi!

Efter skolan idag var jag med Sussie, vi satt och pratade, det var jätte mysigt att sitta och snacka. Alltid lika kul att träffa dig, men vi måste träffas mycket oftare tycker jag verkligen! :D Älskar dig Sussie! <3

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0