trötter

lördagskväll, den här dagen har gått jätte fort tycker jag.
Det var jätte kul och trevligt att ha victorias familj här, vi åt god mat, efter maten sjöng jag, victoria, jeppe och victorias lillesyster cecilia singstar. Det va super kul! älskar att sjunga!
Efter det satt vi och frage frågor från ett TP spel, det var jätte kul. hahaha!
pappa svarade madagaskar på varje fråga för att han fick rätt för det på en fråga. haha!

Nu är jag jätte trött, ska snart lägga mig i min säng och titta på vänner tror jag.

Imorgon ska vi åka till min mormor. Min älskade moster ska också med. Det ska bli riktigt kul att träffa henne och min mormor såklart. har inte träffat henne sen vi var i turkiet, i september alltså, och min moster har jag inte träffat på länge heller. så det ska bli grymt kul!


bild från somras.

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0