torsdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

skolan idag. Vi hade ju ''mingel livskunskap'' idag, haha ;p. Pratade om klassen, och fikade. Det var jag, linn, therese och erica som bakat. jag bakade ju kladdkaka, den såg jätte torr ut, men det var den inte ;) goooott!
Annars har det varit normalt i skolan idag.

imorgon har vi prov i samhällskunskap, läxförhör i engelska, spanska och fysik. kuuul! eller INTE! ;p

Imorgon ska jag nog med och titta på jeppe, han har cup. cupen är i Djursholm.
Det var länge sen jag var med och tittade. Så det blir nog så, tror jag. sista matchen är typ slut halv tio eller nåt sånt, om inte senare. Så det blir lite sent, men det är ändå så mysigt att stå och titta på fotboll i höstmörkret. hihi!
Det gäller bara att sätta på sig varma kläder.

Dagens outfit :



j


Kommentarer
Postat av: Victoria

jessica, alltså du är så jäkla söt!

2008-10-02 @ 18:33:14
URL: http://viml.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: jag är fan det asså :D haha!

2008-10-02 @ 21:24:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0