snart på middag

Vi ska snart på middag till bästis victorias familj, det ska bli sjukt kul och mysigt! :)

Idag har jag varit i vällingby med Mamma och Linns mamma för hon ska också komma ikväll, vi har köpt present till dom. Så fikade vi också, myspys.
Efter det gick vi till jeppes fotbollsmatch, han spelar med ett annat bp lag. Det laget ville verkligen ha Jeppe med på cupen så det är soft ;) Han hade suttit en straff på den tidigare matchen. På den andra matchen som vi såg satte han också en straff, så sotlt är man! :) han är grym!

kvällens outfit:



Fixade lite lockar i mitt hår. :)

j


Kommentarer
Postat av: Tobias

Söt :)



svar: ännu snyggare irl :D

2008-10-11 @ 17:10:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha, sötnos <3

såg du att jag råkade skicka sms till dej :P

men va kul att ni har köpt present åt oss, sa det nyss till mamma och pappa men de reagerade inte så som jag, jag blev typ skitglad. änfast jag vet att det typ är nåt till huset :) men vi ses om typ fem minuter för då ska ni ju vara här <3

2008-10-11 @ 17:25:53
URL: http://viml.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha, sötnos <3

såg du att jag råkade skicka sms till dej :P

men va kul att ni har köpt present åt oss, sa det nyss till mamma och pappa men de reagerade inte så som jag, jag blev typ skitglad. änfast jag vet att det typ är nåt till huset :) men vi ses om typ fem minuter för då ska ni ju vara här <3

2008-10-11 @ 17:26:02
URL: http://viml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0