Onsdag

Idag var det en soft dag, musik och slöjd, Helt okej faktist!
Den symaskinen jag hade hade vaknat på fel sida, jag blev så sur på den, jag ville seriöst slänga den i väggen! haha, galet!

Det blir likadant imorgon, musik och syslöjd. Detsamma på fredag, riktigt softans! Inga läxor eller någonting på hela veckan, Det är bara att njuta!

Nu tänker jag faktist lägga ut bilderna från amandas grymma tjejmiddag


Dom var inte beredda riktigt, haha :D

Happyfaces :D

Beckis ville inte vara med, men hon var tvungen :D haha, titta mirandas ögon!

Maja :D

En helt oseriös bild, hahahaha. men alla är glada iaf. Det gillar vi stort!

Hahaha! mitt smile ;p glatt!

:D hihi

ja, det var alla bilder. Palex och Sara j  var ju också med men jag glömde ta kort när vi hade kommit in igen, för beckis tog min kamera i sin jackficka.

Men tack för en underbar kväll girls! <3

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: förstår jag, så gott så :D

2008-10-08 @ 21:10:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: sara

så ja fick inte va me då eller?! haha;P<33

2008-10-08 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0