myset imorgon

Jag har precis packat till imorgon. Vi åker efter lunchen. Så skönt! Vi tar bussen till lövsta till Lövsta sen går vi en ganska lång bit till stugan som heter myset. Jag kan lova er att det är verkligen sjukt mysigt där!
Det är riktigt soft, vi börjar tio. Vi har bara 2 lektioner sen är det lunch. GRYMT BRA!
Jag kommer inte våga gå ut på kvällen, det är liksom mitt i en skog. scaaaaary! om jag går ut, då kommer jag inte hitta tillbaka. jag får hålla mig inne, eller så får jag gå med några ut. jag tror ändå att vi kommer gå ut, sen kommer killarna hålla på att skrämma oss och sådär. haha ;p
Sen på fredag ska vi vara i vällingby klockan halv tio, för vi ska titta på bio. Vi kommer vara helt döda. hahahahha!
Igår sa albin: Men vi är uppe hela natten, så sover vi sen när vi ska titta på bio.
hahaha!
vi ska se Flyga drake
Aja vi får se vad som händer. längtar iaf sjukt mycket!

Jag ska skaffa glasögon. Jag har inga synproblem, men jag vill ändå ha glasögon, så ska ajg köpa med fönsterglas. Igår fick jag hem provbågar som jag skulle prova.


båge 1

båge 2. as coola!

båge 3

båge 4

det är ett par till, men jag fick inte någon bra bild.
, vilka tycker ni är snyggast?

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

Söt du är i glasögon :D

2008-10-15 @ 21:51:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Prinsessan Palex

Skitsvårt val.... Kanske båge 1 för de är jättefina men båge 2 är absolut coolast.

Du ser så smart ut när du har glasögon. Ska fan också skaffa det :P



Ps. Me gusta penes de mucho! xD ds.

2008-10-15 @ 22:24:20
Postat av: sara

båge två e as coola på dig=D<3 love it

2008-10-15 @ 22:47:50
Postat av: Therese

älskar båge 2 :D <33

2008-10-17 @ 18:27:28
Postat av: Amanda

båge 2 var skit snygga på dig jess , men du ser söt ut i alla ! du passar .

älskardig bästavän

2008-10-17 @ 19:46:33
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: anna

gud va söt du var i glasögon fast du är söt utan också, kram på dej jessica

2008-10-22 @ 19:18:09
URL: http://anue.blogg.se/
Postat av: Anonym

sista bågen, alla andra är lite överdrivna.

2008-10-23 @ 21:56:34
Postat av: sofia

WAAH!!!!

BÅÅÅGE TVÅÅÅÅÅÅAA!!!!!! JAA VIL HAAAA!!!! :D:D:D:D:D

<3

2008-10-26 @ 09:37:57
URL: http://littleemissunshine.blogg.se/
Postat av: sussiepussie

du är jätte söt i glasögon syster!

men köp inga glasögon om du inte har fel på synen, va glad över att du ser bra :)

2008-10-26 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0