lättad

Idag var jag hos tandläkaren, sista lektionen hade jag verkligen ångest, jag var jätte rädd. På lektionen så tittade vi på olika uppsatser två och två, jag var med Palex. Efter en stund blev jag jätte rädd och nervositeten höjde rejält, då gick jag och satte mig i vår svenska lärare lars stol. Sen pratade jag med Lars innan jag skulle gå , för jag skulle gå tidigare från lektionen. Då pratade vi om tandläkaren ochsådär. Sen iaf gick jag till mitt skåp och hämtade min väska, sen tröffade jag victoria på tågperrongen, sen åkte vi till vällingby och gick till folktandvården.
Vi kom fem minuter innan jag hade tid, men landläkaren kom lite senare. Tandläkaren hette valentina. Eller hon var tandsköterska rättare sagt. Hon tittade på mina tänder och sen fick jag flourlakning, jag trodde att hon skulle fota min tänder också, men det ska jag göra i vår sa hon. Jag blev jätte lättad då.
Men hon sa att jag hade fina tänder så det känns skönt.

imorgon har vi fysikprov. Så jag ska sitta och plugga till det. Jag gillar inte fysik!

Och det är super bra, bara för att vi ska ha FN-konsert i skolan imorgon så slipper vi två läxförhör, i spanska och engelska. SKÖNT!

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0