gokväll

Idag har jag varit med bästis victoria som sagt, vi köpte pizza och tittade på vänner. Mysmys! :)
Sen gick ví hem till mig. På vägen pratade jag om vad jag skulle ha på mig på lördag. Halloween festen hos Maja alltså.
Det är verkligen jätte svårt att fixa till sig som henne. Då kom victoria på massa förslag på andra saker jag kunde vara. Jätte bra förslag. Men bäst var: PIRAT! :D så jag ska vara pirat. Det är lite lättare att fixa grejer till.
So i'm gonna be a pirate. Det ska bli jätte kul på lördag! längtar! :D det ska bli så himla kul att se alla utklädda.
Innan ska jag till min farfars grav i upplandsväsby, med familjen såklart. Det är ju allhelgona helg då. scary!
Sen ska jag till vällingehus i vällingby där alla kommer vara, för vi ska äta middag där. Utklädda! Så sjukt kul! haha
snacka om att alla kommer titta konstigt på oss. haha!


haha!

j


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sov så gott :D

2008-10-29 @ 22:56:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: det vare också :D

2008-10-29 @ 23:39:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: sara

gud va kul de kommer bli;P<3

2008-10-30 @ 09:39:23
Postat av: sussiepussie

woho sötaste piraten någonsin!

skulle ni käka i vällingehus imorgon eller på lörd? :p

2008-10-30 @ 18:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0