godmorgon, eller godeftermiddag kanske?

Ja, man får väl säga som man tycker själv, jag vaknade för en stund sen.
Vi sov bara två timma på myset, så jag behövde dom här timmar att sova.
Det var så sjukt kul! mycket skratt blev det, det var bara helt grymt!
När vi kom dit i torsdags bestämde alla sina sovplatser. sen gick vi tipsrunda, efter det kom nåfgra föräldrar med mat, då åt vi,. Tacos blev det, gotti gotti! Med hög musik i bakrunden, soft!
Efter det så satt vi nästan alla i ett kolsvart rum och berättade spökhistorier.
vid tio gick vi utanför och grillade korv i kylan, jätte mysigt!
fram till tolv satt vi och pratade i det kolsvarta rummet, efter det gick vi in det stora rummet, killarna gick typ och la sig, då blev jag sur för jag ville inte sova, och föräldrarna blev också lite fövånade för dom trodde inte att vi skulle sova då.
men föräldrarna gick och la sig medan vi satt några stycken och pratade. Jätte mysigt var det, vi pratade om allt och lite till typ. klockan gick jätte snabbt, till slut blev klckan fyra och då bestämde vi oss att försöka sova, vi la oss all vid samma ställe istället. förutom några få som redan hade somnat. Iaf, ingen kunde sova, då gick jag upp på bordet och skulle hålla tal, men det gick inte, eftersom vi hade mörkt i rummet tog jag min stora ficklampa och lyste alla i ansiktet, alla blev sura på mig, hahaha. Det var as kul, jag var övertrött så jag bara fortsatte och skrattade som en galning. Men sen gick jag ner och la mig bland alla andra. vi sa godnatt 90 gånger tror jag, men det blev inget sista godnatt för alla började prata igen och igen, men när klockan blev halv fem, så kom albin på att han skulle berätta en saga så att alla blev trötta, sagan handlade om någn kille som älskade bananer, han improviserade hela , men den var jätte rolig. Han hade rätt för jag somnade efter en halvtimme, om inte tidigare. För han hade frågat om han skulle fortsätta att berätta men då sa miranda och palex som bara var vaknade att det behövs inte, så somnade dom också.
På morgonen kom föräldrarna och tände lampan, satte på jätte hög musik så det bara dånade i hela huset, så kommer vår lärare och skriker: NU SKA ALLA UPP!
så går han och klappar sina händer i takt med musiken och håller på med stolar som lät jätte mycket, jag satt och as garvade medan alla andra blev jätte sura. haha. klockan var då sju .
Så vi sov i två timmar, från fem till sju. haha!
Vi klädde på oss och åt frukost, sen drog vi till vällingby och såg flyga drake som var jätte bra och sorlig.
efter filmen slutade vi. då var klockan tjugo i solv, SOFT!
Det blev iaf två väldiigt lyckade dagar tillsammans med klassen.
jag hade med mig min kamera, men jag tog inga kort för maja tog massa kort. hon får skicka dom till mig så ska ni få se! :)

Ikväll ska victoria och hennes familj komma och äta middag hos oss, eller vi ska göra den tillsammans. Det ska bli jätte kul! :D så nu måste jag hoppa in i duschen och sedan städa mitt rum.

ha en toppenlördag!

j

Kommentarer
Postat av: sara

ni tog min plats=O ;P men ja fick sova me victor istället,de va mysigt oxå haha<33

2008-10-18 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0